Vracení obalů
Nakoupili jste u nás na eshopu, a nyní potřebujete vrátit zálohované obaly? Vyplňte prosím formulář, který jste v balíčku obdrželi (případně vyplňte formulář níže) a dále postupujte dle typu dopravy:
V případě Zásilkovny prosím zabalte obaly zpět do krabice, a poté předejte balíček na jakékoliv pobočce Zásilkovny (nic zde již neplatíte, obsluze pouze sdělíte kód, který Vám přišel v balíčku). Nutností je při objednávání zvolit dopravu "Zásilkovna včetně zpětného zaslání obalů". Nezapomeňte do balíčku vložit svoje jméno . Jakmile obaly dorazí k nám, částka Vám bude vrácena na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři níže.
V případě rozvozu, nebo výdejního místa předejte obaly řidiči, respektive obsluze výdejního místa, spolu se svým jménem. Částka za obaly Vám bude vrácena na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři níže.
V případě kurýra WE DO nebo Zásilkovny na adresu lze obaly vracet pouze přes pobočku Zásilkovny. Prosím zabalte obaly zpět do krabice, a poté předejte balíček na jakékoliv pobočce Zásilkovny (nic zde již neplatíte, obsluze pouze sdělíte kód, který Vám přišel v balíčku nebo mailem). Nezapomeňte do balíčku vložit svoje jméno (nebo vyplněný formulář). Jakmile obaly dorazí k nám, částka Vám bude vrácena na bankovní účet, který jste uvedli ve formuláři níže.
Všechny zálohované obaly můžete také kdykoliv vrátit v jedné z našich prodejen, kde Vám bude částka vrácena ihned v hotovosti.
U zálohovaných obalů typu plechovka, plastový box, plastová lahev, sklenice a skleněná lahev Vám bude záloha vrácena pouze za čistý, nepoškozený obal, který je opatřen originální nálepkou našeho e-shopu a je tak zřejmé, že se jedná skutečně o náš zálohovaný obal. Nálepku eshopu nemají zálohované obaly, do kterých je zboží baleno originálně výrobcem. Jedná se hlavně o tyto: mléčné a masové výrobky, vína, džusy, limonády a ořechová másla. I u těchto obalů platí, že obal musí být čistý, nepoškozený a zakoupený v našem e-shopu.